Voimaharjoittelu on erittäin tärkeätä jokaiselle kuntoilijalle. Tavoitteet määrittävät millaista voimaharjoittelua kunkin olisi optimaalista tehdä. Voimaharjoittelu voidaan jakaa seuraaviin osa-alueisiin: lihasmassa-, kestovoima-, maksimivoima-, sekä nopeusvoimaharjoitteluun.

Lihasmassaharjoittelulla, eli hypertrofisella voimaharjoittelulla lihasmassan kasvattaminen on paras keino.

Kestovoimaharjoittelulla pyritään kehittämään kykyä vastustamaan väsymystä. Tarve tämäntyyppiselle harjoittelumuodolle korostuu suorituksissa, missä voimantuoton taso on niin suurta, että sydän- ja verenkiertoelimistön suorituskyvyn sijasta hermolihasjärjestelmän väsyminen on suoritusta rajoittava tekijä.

Kunkin voimantuottopotentiaalin voimme hyödyntää parhaiten huippuunsa treenatulla hermostolla. Tämän johdosta maksimivoimaharjoittelu on erittäin olennainen osa urheilijoiden keskuudessa, sillä se antaa heidän lajeihinsa paremman voima/massa-suhteen.
Nopeusvoimaharjoittelusta puhutaan kun haluamme kehittää kykyä tuottaa voimaa mahdollisimman nopeasti. Tällä pyritään kehittämään hermolihasjärjestelmän voimantuottonopeutta. Parhaimpiin tuloksiin nopeusvoimaominaisuuksien kannalta pääsemme yhdistämällä maksimi-, ja nopeusvoimaharjoittelun.

Tilamme mahdollistavat monipuolisen harjoittelun niin yksilö-, kuin ryhmäliikunnan puitteissakin. Laitteet ovat erittäin käyttäjäystävällisiä ja tarjoavat monipuoliset säädöt. Vapaapainoharjoittelun alue ja valikoima on erittäin laadukas ja monipuolinen. Meillä lihakset kasvavat ja kestävyys paranee mitä parhaimmassa seurassa ja ohjauksessa, laadukkaimmilla välineillä.