FitnessGym tarjoaa monipuolista ryhmäliikuntaa jokaiselle soveltuvassa muodossa viikon jokaisena päivänä. Tarjonnassa on mm. sisäpyöräilyä, tanssitunteja, kehoa huoltavia sekä vahvistavia tunteja. Voit joko rentoutua rauhallisilla tunneilla tai viedä kroppasi äärirajoille hien virratessa, sinä päätät. Kehoitammekin kokeilemaan mahdollisimman montaa eri tuntia, jotta löytäisit juuri itsellesi sopivat. Ohjaajamme ovat useamman vuoden kokemuksella varustettuja alan ammattilaisia, joiden avulla liikunnasta voi todellakin nauttia. Tule mukaan viihtymään!

Aikataulu / Tuntivaraus

Varausehdot

Les Mills – BodyBalance®

Yhdistelmä joogaa, Tai Chi:tä ja Pilatesta. Se kehittää nivelten joustavuutta ja liikettä, edistää verenkiertoa ja kasvattaa lihasvoimaa samalla kaloreita polttaen. Tunnin rauhallinen osuus lisää hyvää oloa ja mielenrauhaa. Les Mills BODYBALANCE sopii myös niille, jotka kokevat joogan tai pilateksen liian hidastempoiseksi tai tylsäksi.

Les Mills – BodyPump®

BODYPUMP® on Les Millsin alkuperäinen ryhmäliikuntatunti, jossa tehdään harjoitteita levytangon, painojen ja step-penkin kanssa. Sen tarkoitus on muokata, virittää ja voimistaa nopeasti koko kehoasi sekä kehittää lihaskestävyyttä.

Les Mills – BODYCOMBAT®

Monipuolinen, tehokas ja intensiivinen, kamppailulajeista inspiroitunut kardiotunti. Energinen tunti lainaa liikkeitä Karatesta, potkunyrkkeilystä, Tai Chistä, Capoeirasta, vapaaottelusta ja Muay Thaista. Opit tekemään kamppailulajien liikkeet teknisesti oikein, vaikka tunti onkin täysin kontaktiton.

Liikkuvuus ja Kehonhuolto

funktionaalinen

Tunti kehittää liikkuvuutta dynaamisin lihastoimintaketjuihin perustuvin harjoittein. Tunnin lopuksi kehonhuolto osuudessa edistetään kehon hyvinvointia putkirullan, eri venyttelymuotojen sekä rentoutuksen avulla. Rauhallinen kokonaisvaltaiseen kehon hyvinvointiin panostava tunti.

BUNDA + CORE

Bunda treenimuoto tulee Brasiliasta ja tarkoittaa peppua. Ryhmäliikuntatunti tehdään nilkkapainojen avulla. Mari Valosaari tutustui ja ihastui tähän treenimenetelmään käydessään Brasiliassa kuntosalilla. Bunda work out (Local) on Brasilialainen tapa pitää ryhmäliikuntatunteja. Nyt on aika treenata pakarat kuntoon!

ZUMBA

challenge

Zumba on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtäaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat!

Spin 1

spinbasic_

Kevyt sisäpyöräilytunti, jossa kehitetään peruskestävyysaluetta. Tunti koostuu matalasykkeisistä työosioista, joissa sykettä voidaan nostaa hetkittäin korkeammaksi. Sopii aloittelijoille, palauttavana treeninä,  alkulämmittelyksi tai loppujäähdyttelyksi esim. salitreenin jälkeen.

Spin 2

Kovatempoisempi sisäpyöräilytunti, jossa kehitetään vauhtikestävyysaluetta. Tehokkaat työosiot saavat hien virtaamaan ja sykkeet nousemaan. Voit kuitenkin säätää pyörän vastuksia juuri itsellesi sopiviksi, joten tunnille voi tulla mukaan aloittelijatkin.

SPIN HIIT

spin3

Kovatehoinen HIIT harjoitus, joka vahvistaa niin kehoa, kuin mieltä. Tämä 30min tehotreeni kehittää lihaskestävyyttä, hapenottokykyä ja polttaa tehokkaasti rasvaa. Harjoitus on selkeä, jotta pääset keskittymään maksimaalisen tehon tuottoon. Tunnin aikana vastukset siirretään aivan uusille leveleille ja jokainen poistuu salista voittajina.

Hathajooga

core_

Hathajoogassa tehdään rauhallisen hengityksen tahdissa lempeitä kehoa ryhdistäviä ja vahvistavia liikkeitä. Hathajoogatunnit ovat lempeitä ja tempoltaan rauhallisia. Tunneilla on eri teemoja, joihon keskitytään. Hathajoogaan voi tulla ilman aikaisempaa joogakokemusta, ja se sopii sekä aloittelijoille että aiemmin jooganneille muun harjoituksen tueksi.

Body + Core

challenge_

Yhdistelmä omalla kehonpainolla tehtäviä toiminnallisia liikkeitä, sekä painosarjoilla tehtäviä lyhyempiä voimasarjoja. Ei vaikeita askelsarjoja. Core-osuudessa keskitytään keskivartalon lihasten vahvistamiseen.

Vanhempi-Vauva

vauvajumppa

Vauvaa painona käyttäen lihaskuntotreeniä, sekä sykkeennostoa ilman vauvaa. Suositeltavaa ottaa vauvalle mukaan patjan päälle oma alusta.

Kuntonyrkkeily

kuntonyrkkeily

Tunti aloitetaan lajinomaisella lämmittelyllä. Tunnilla tehdään nyrkkeily harjoitteita parin kanssa. Lyöntien välissä tehdään lihaskuntoliikkeitä, apuna käyttäen lisäpainoja sekä omalla painolla. Lopuksi venytellään. Tunti on nopea tempoinen ja sykkeitä nostattava.

Kickboxing

kickboxing

Kickboxing-tunnilla yhdistyvät itsepuolustuslajien tekniikat nopeatempoiseen cardio-harjoitteluun. Tämä kovatehoinen harjoittelu haastaa sekä aloittelijan, että huippu-urheilijan. Tunnilla parannat koordinaatiota, kestävyyttä, liikkuvuutta ja lihaskuntoa. Hauska ja haastava harjoitus!

Pilates

pilates_

Pilates on kehonhallintamenetelmä, joka vahvistaa
keskivartalon syviä lihaksia, lisää liikkuvuutta, syventää hengitystä ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein. Pilates sopii kaikille, liikkeitä pystyy muokkaamaan oman kehon ja kunnon mukaan.

Vatsa-Pakara

circuit

Kehonpainolla ja erilaisia painoja käyttäen koko keskivartaloa ja pakaralihaksia harjoittava treeni. Tällä tunnilla tunnet poltteen oikeassa paikassa!

FasciaMethod

hatha

FasciaMethod – konsepti on suomalainen liikuntatuote, jossa yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. FasciaMethod sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaasti parantaa suorituskykyään ja edistää hyvinvointiaan.

Cross

pienryhma

Tunti pidetään salin puolella toiminnallisella alueella. Tunti koostuu 6-10 erilaisesta lihaskuntoliikkeestä, apuna käyttäen painoja, kuminauhaa ja oman kehon painoa. Alkuun tehdään yhteinen lämmittely ja liikkeiden ohjeistus, jonka jälkeen kierretään kaikki liikkeet läpi. Tunti on sykettä nostattava ja tehokas kiertoharjoittelu-treeni, joka polttaa hyvin rasvaa. Tämän tyyppistä treeniä ei suositella tehtäväksi kuin joka toinen päivä, max 3 kertaa viikossa. Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille. Tunti ei sisällä loppuvenyttelyä, joten suosittelemme venyttelemään itsenäisesti tunnin jälkeen.

Aikataulu / Tuntivaraus

Varausehdot