Varmuutta liikkeisiin

Jokainen liikkuja tarvitsee itselleen Personal Trainerin. Ei väliä, oletko huippu-urheilija vai juuri liikunnan aloittanut, Personal Trainer auttaa sinua maksimoimaan kehityksesi turvallisin ja oikein menetelmin. Jos olet miettinyt jo pidempään, että sinun tulisi hankkia lihasmassaa tai kestävyyttä, kiinteytyä tai laihtua, mitä ikinä tavoitteesi onkin, älä odota vielä toista vuotta, vaan aloita jo tänään ja kontaktoi Personal Traineriamme! FitnessGym ottaa palkkalistoilleen vain ja ainoastaan alan rautaisimpia ammattilaisia.

Taru Willström

Olen Taru ja työskentelen FitnessGymillä kuntokeskusvastaavana, Personal Trainerina, sekä ryhmäliikuntaohjaajana. Liikunta-alalta ja ohjaamisesta minulla on yli 10 vuoden kokemus. Oma vahvuuteni valmentajana on asiakkaan kokonaisvaltainen huomioiminen ja liikunnan, sekä ruokavalion sovittaminen jokaisen arkeen sopivaksi. Valmentajana olen kannustava ja haluan saada asiakkaani onnistumaan. Valmennuksissani korostuu monipuolinen treenaaminen ja kehonhuolto. Haluan, että asiakkaani ymmärtävät miksi mitäkin tehdään, jotta jokainen oppii tuntemaan ja kuuntelemaan omaa kehoa paremmin. Tavoitteisiin on helpompi päästä, kun on selkeät suunnitelmat ja ohjelmat. Tervetuloa valmennukseen!

taru@fitnessgym.fi

Paula Savolainen

Olen Paula Savolainen, Personal Trainer ja painonnostoharrastaja.

Pitkä harrastustaustani on hevosurheilusta, kuntosalilta ja bodyfitneksestä. Viime vuosina tekeminen on keskittynyt toiminallisempaan treeniin ja tavoitteelliseen painonnostoon. Autan mielelläni Sinua jos haluat valmennusta voimaharjoittelussa, kehon muokkauksessa, tai yleisen hyvinvoinnin lisäämisessä.  Valmennustyylini on määrätietoinen, kannustava ja positiivinen. Tekeminen on palkitsevaa, mielekästä ja hauskaa kun tavoitteet on kohdallaan juuri Sinulle ja edistymistä tapahtuu. Valmennukseni pohjaa liki 10 vuoden kokemukseen aktiivisesta tavoitteellisesta harjoittelusta, sekä valmentautumisesta.

paulas@fitnessgym.fi

Paula Lempinen

Olen Paula Lempinen ja työskennellyt liikunnan ja hyvinvoinnin parissa jo vuodesta 1994, joten kaikenlaista olen vuosien varrella opiskellut ja kokenut.

Kaikki lähti ryhmäliikunnasta ja viimeisin koulutukseni on Spine Functional-valmentaja. Keskityn valmentajana erityisesti tekniikkaan sekä asiakkaan asentovirheiden korjaamiseen. Näiden avulla saadaan keho kivuttomammaksi sekä ehkäistyä loukkaantumisriskiä. Ohjaustuntini aikana voimme vahvistaa tukilihaksistoasi, aktivoida horroksessa olevia lihaksia tai huoltaa kehon kipupisteitä kuntoon. Varatun aikasi voit käyttää myös ruokavalion viilaamiseen, jotta saadaan myös ravitsemus tukemaan tavoitettasi. Ota yhteyttä ja varaa aika!

paula@fitnessgym.fi

Miko Rajala

Olen Miko ja työskentelen liikunta-alan yrittäjänä. Itselleni toiminnan kulmakivenä on tuottaa laadukasta palvelua asiakaslähtöisesti. Aktiivista treeni taustaa fysiikkalajien parissa minulle on kertynyt jo liki 10 vuotta. 

Erityisosaamistani on kehon muokkaamiseen tähtäävä harjoittelu, eli lihaksen kasvatus ja rasvan poltto sekä näitä tukeva ruokavalio. 

Olitpa sitten aktiivinen saliharrastaja tai yleiskuntoa tavoitteleva, aloitteleva tai kokenut, autan sinua mielelläni saavuttamaan tavoitteesi!

miko@fitnessgym.fi

Jere Rantonen

Olen Jere, intohimoinen kuntosali ja kehonpainoharjoittelija. Minulla on yli 10 vuoden kokemus monipuolisesta harjoittelusta, sekä kilpailen street workoutissa. 

Olet sitten aloittelija tai kokeneempi treenaaja, autan sinua saavuttamaan haluamasi tavoitteet. Etsitään yhdessä paras ja sinulle sopivin harjoittelutapa. Kysy rohkeasti mitä vain ja mietitään, olisinko minä sopiva valmentaja sinulle!

jere@fitnessgym.fi


Useammilla tapaamisilla saat hyvän startin treeniisi ja näet mitä Personal Trainerin kanssa treenaaminen käytännössä on. Saatte käytyä perusteellisesti tavoitteesi ja taustasi läpi, minkä pohjalle treenit muodostuvat. Saat paljon uutta harjoitussisältöösi ja erinomaiset asetelmat tavoitteelliselle treenille.

Personal Training Alkukartoitus sisältää aloituskeskustelun, lihaskunnon ja liikkuvuuden analysoinnin, sekä niiden pohjalta suositukset harjoitteluun.

Personal Training 55 min. sisältö esimerkki:
– Keskustellaan yleistilanteestasi ja tavoitteiden kartoitus (esim. kuinka lähteä liikkeelle treenaamisessa, lihaskunnon kohotus, vireystilan nosto, kuntoutus, ylikunto, uupumus, halu pudottaa painoa, nousujohteinen harjoittelu)
– Tutustuminen laitteisiin ja salin monipuolisiin harjoittelumahdollisuuksiin
– Laiteopastusta ja harjoitustekniikoiden läpikäyntiä
– Erikoistoiveet, mihin tunnetkaan tarvitsevasi apua

PT-pakettien sisällöt ovat aina räätälöitävissä tarpeittesi mukaan! Säännöllisellä harjoittelulla ja ohjauksella pääset tehokkaasti haluamiisi tuloksiin.

Kysy rohkeasti lisää!